Hasiera Kulturartekotasuna-Interculturalidad

klariona11

kulturartekotasuna interculturalidad

Kulturartekotasuna: Gure gizartean dauden kultur mota guztiak, hots, talde handien eta txikien kultura desberdinak ezagutu, ulertu eta errespetatzeko heztea, bakoitzaren alderdiei buruzko gogoetak eraginez.

Etorkinak: Gero eta gehiago dira gurera etortzen diren atzerriko ikasleak. Horiek behar bezalako harrera izan eta kultur, hizkuntza eta ohitura desberdinen aitzinean babestuak senti daitezen diseinatu dugu "Etorkinen Harrera Plana"

Interculturalidad: Tratamos de enseñar a nuestr@s alumn@s que debemos respetar todas Ias culturas que conviven en nuestra sociedad, haciéndoles reflexionar  sobre todo lo que nos aportan las diferencias.

Emigrantes: Cada vez son más los emigrantes que se acercan a nuestro Centro. Para poder atenderles y hacerles el recibimiento que se merecen tenemos establecido en el centro el Plan de Acogida al Emigrante.

Hasiera Kulturartekotasuna-Interculturalidad