Hasiera Guraso Elkartea Oharrak- Avisos Inauteriak/carnavales

Familia agurgarriak:

Dakizuen bezala, laster inauteriak izango ditugu, eta ohikoa den bezala, ortzegun gizen egunean (otsailaren 16ean), arratsaldez, kalejiran aterako gara.

Aurtengo inauterietako, EUSKAL MITOLOGIAKO PERTSONAI batzuk  aukeratu ditugu:

·        Hiru urtekoak galtzagorriak izanen dira.

·        Lau urtekoak sorginak eta akerbeltzak izanen dira.

·        Bost urtekoak basajaun eta basandereak izanen dira.

·        Lehenengo mailakoak lamiak eta tartaloak izanen dira.

Bigarren mailakoei aukeran ematen zaie gurekin batera mozorrotuak ateratzea; kasu horretan, lamiak eta tartaloak izanen dira, lehenengo mailakoak bezala; edo bertzela, haundiekin batera, inude eta artzaiez ateratzea.

MOZORROAK NOLA PRESTATU:

GALTZAGORRIAK:

-        Galtza edo leotardo gorriak

-        Ahal bada kamiseta edo jertse marraduna

-        Txano gorria (eskolan prestatuko dugu)

SORGINAK, AKERBELTZAK, BASAJAUNAK, BASANDEREAK LAMIAK eta  TARTALOAK nola joanen diren, datorren astean esango dizuete tutoreek.

Bestalde, zuei ere gonbidatu nahi zaituztegu gurekin batera mozorratzera.

Beti bezala, koreografia txiki bat prestatuko dugu, eta azkeneko egunetan, gurekin entsaiatzera deituko zaituztegu.

Azkeneko erran, kalejiran ateratzeko,  karroza  bat ere prestatzen dugula.

Lana hau, Haur Hezkuntza eta lehen mailako gurasoen ardura izaten denez; datorren  astean, arratsaldeko 16:30etan  bilera batera deituak zaudete.

Bertzerik gabe, agur bero bat eta mila esker.

Haur Hezkuntza eta lehen mailako tutoreak

Pertsonaiei buruzko informazio gehiago ezagutzeko sartu hemen.

Estimadas familias:

Como sabéis, pronto tendremos los carnavales, y como de costumbre, el día de jueves gordo, por la tarde, saldremos en “kalejira”

Para el carnaval de este año hemos escogido ALGUNOS PERSONAJES de la MITOLOGIA VASCA.

·        Los/as de tres años: galtzagorriak

·        Los/as de cuatro años: sorginak eta akerbeltzak

·        Los/as de cinco años: basajaun eta basandereak

·        Los/as de primero: lamiak eta tartaloak

A los/as de segundo se les da a elegir disfrazarse con nosotros, en ese caso irían de lamiak eta tartaloak, como los de primero, ó si no, salir de inude eta artzaiak con los mayores.

COMO PREPARAR LOS DISFRACES

GALTZAGORRIAK:

-        Pantalones ó leotardos rojos.

-        A ser posible una camiseta ó un jersey de rayas.

-        Un gorro rojo (lo prepararemos en la escuela)

Cómo irán disfrazados los demás personajes: “SORGINAK, AKERBELTZAK, BASAJAUNAK, BASANDEREAK LAMIAK eta  TARTALOAK” os comentarán las tutoras la semana que viene.

Por otra parte, todos vosotros  estáis invitados/as a disfrazaros con nosotros.

Como siempre, prepararemos una pequeña coreografía y los últimos días os llamaremos para los ensayos.

Por último decir, que también  preparamos una carroza.

Este trabajo suele recaer en manos de los padres y madres de E.I. y primero. Para  cooperar en este trabajo, estáis convocados a una reunión el próximo martes a las 16:30 en la escuela.

Sin más,  un saludo y muchas gracias.

Tutoras de E.I. y primero

Más información sobre los personajes