Hasiera Guraso Elkartea Berriak-Noticias Proiektu berri bat: Baratzea- Nuevo proyecto: La huerta

Guraso elkarteak “Baratzea” deituriko proiektu berri bat martxan jarri du. Ikasleak naturarekin harremana mantentzeko eta elikadurak gure bizitzan duen garrantziaz ohartarazteko helburuarekin jaio da. Gainera, behin martxan jarrita, jangela hornitzea izango da beste helburuetako bat.baratzea 4

Baratzearen muntaia guraso animatu batzuen kontura izaten ari da eta gero, baratzea lantzeko ardura, irakasle batzuena eta baratze lanetan aritutako aitatxi-amatxi batzuena izanen da. Azken hauek ikasleei erakusteko prest daude eta beraz, aukera ezin hobea izanen dute ikasleek, bertatik bertara baratze batean egin beharreko lanak ez bakarrik ikusi baizik eta egiteko ere. Aitzurrarekin gehien arituko direnak 5. eta 6. mailako ikasleak izanen dira baina ikasle guztiak bertatik pasatzeko asmoa dago.

Eskualdean betidanik ekoiztutako produktuekin aritzeko intentzioa dago: porruak, azak, azaloreak, letxugak…eta horretarako, Toki Ona Institutuak utzitako lurrak erabiliko dira.

Proiektu interesgarria da eta hemendik eskerrak eman nahi dizkiegu bertan parte hartzen ari diren gurasoei.

Argazki +

La APYMA ha puesto en marcha un nuevo proyecto denominado “La huerta”. El proyecto nace con un objetivo: que los alumnos mantengan un contacto con la naturaleza y que perciban el valor que tiene la alimentación en nuestras vidas. Una vez puesto en marcha, y si todo va bien, habrá otro objetivo: el de abastecer en la medida de lo posible al comedor de la escuela.baratzea 7

El montaje de la huerta está siendo llevado a cabo por unos padres de forma voluntaria y una vez montado, serán los profesores los encargados. Recibirán ayuda de unos animados abuelos que están dispuestos a hacer llegar sus conocimientos a los alumnos del centro. Aunque los alumnos de 5º y 6º serán los que más tengan que trabajar en la huerta, la intención es que todos los alumnos pasen por ella.

Se produirán los productos más típicos de la zona: puerros, lechugas, coliflores, berzas…y para ello, se utilizarán los terrenos cedidos por el Instituto Toki Ona.

Desde aquí queremos darles las gracias a todos los padres y madres involucrados en este interesante proyecto.

+ fotos