Hasiera Emozio hezkuntza eta baloreak

emozio hezkuntza1

emozio hezkuntza eta baloreak educación emocional

Hezkuntzaren zati garrantzitsua da garapen emozionala eta, horregatik, eskolan oso kontuan hartzen dugu. Lan talde finko bat aritzen da emozioen arloa jorratzen eta planifikatzen; dinamizatze lanak egiten dituena. Gure ikasleen garapenean emozioak eta sentimenduak ezagutzea eta kontrolatzea,norbere buruaren jabe izaten ikastea, norbere buruarekin gustura sentitzea... emozio hezkuntzak, alegia, zati handi-handi bat betetzen du. Eskolak, ahal duen neurrian, heziketaren arlo honetan ere lagundu nahiko luke. Eskolak pertsona bere osotasunean kontenplatu nahi du. Badago ere bizikidetza batzordea. Batzorde honek elkarbizitzaren egoera behatuko du eta sortzen diren arazoei aurre egiteko ardura izanen du. Jarrera egokiak eta harreman zuzenak eta adeitsuak sustatuko dira eskolan eta klaustro osoa Ian horretan inplikatuko da.

Batzarrak:  Hilabetearen azken egunean Lehen Hezkuntzako ikasle guztien arteko Batzarra izaten dugu. Berton, bertzeak bertze, honako helburu hauek lortzen dira; ikasleen kezkak, kexak eta iradokizunak azaltzea, entzuten ikastea, talde handi baten aitzinean hitz egiten ikastea, bertzeen iritziak errespetatzea..6. mailako ikasleak arduratzen dira hagitz aktibitate aberasgarria eta hezgarria den hau kudatzeaz.

El desarrollo emocional es una parte muy importante de la educación y por eso, en la escuela, lo tenemos muy en cuenta. Un equipo de trabajo estable se dedica a revisar, planificar y dinamizar esta área. Conocer y controlar las emociones y sentimientos, ser dueño de uno mismo, sentirse a gusto consigo mismo... en definitiva, la educación emocional, suponen una gran parte en el desarrollo de nuestros alumnos y alumnas. La escuela, en la medida de lo posible, querría ayudar también en este aspecto de la educación. La escuela quiere contemplar a la persona en su integridad. Existe también la Comisión de Convivencia. Esta comisión observará la buena convivencia de la comunidad escolar y será la responsable de afrontar los problemas que surjan. En la escuela se potenciarán unas actitudes adecuadas y relaciones correctas y respetuosas y, todo el claustro se implicará en este trabajo.

La asamblea: Una vez at mes, todos los alumnos/as de educación primaria se reunen para presentar sus problemas, quejas... Los alumnos/as aprenden a escuchar, a hablar en público, a respetar las opiniones de los demás...Los alumnos/as de sexto curso preparan los temas en las tutorías, dirigen la asamblea y levantan acta de los acuerdos tomados.

Hasiera Emozio hezkuntza eta baloreak