Hasiera Aniztasunaren trataera-Tratamiento de la diversidad

bizikidetza1

aniztasunaren trataera atención a la diversidad

Hezkuntza-Erantzun Berezia.

Ikasleriaren ezaugarriak anitza izanik, ikasteko erritmoak ezberdinak izaten dira. Hori dela medio ikasie batzuek trataera berezitua behar izaten dute. Kasu bakoitzean aztertuko da zer laguntza mota den egokiena. Gure ikastetxean ikasle batek zailtasunen bat aurkezten duenean protokolo bat ezarrita dago beraren behaketa, diagnostiko eta trataera, beharrezkoa izanez gero, aitzinera eramateko. Hau guztia ikastetxearen "Aniztasunaren Trataera Plan"ean aurkitzen da.

Hezkidetza. Ikasgelako neska-mutilak eskubide, eginbehar eta aukera berdintasunean  hezitzeko  moduko  hezkuntza-ihardun  planifikatu  eta  sistematikoa bultzatu behar da, aidez aurretik ezarritako inposizio oro aide batera utzirik.

Educación Especial  El ritmo de aprendizaje de los/as alumnos/as es diferente,debido a las características de cada uno/a de ellos/as. Debido a ello, algunos/as alumnos/as tienen necesidad de una atención personalizada. En cada caso se estudia cuál es la ayuda más adecuada. En nuestro centro tenemos establecido un protocolo de actuación para aplicar cuando un/a alumno/a presenta dificultades. Este protocolo se encuentra explicado en el Plan de Atención a la Diversidad.

Coeducación Educamos sin discriminar a los niños y a Ias niñas, impulsando la igualdad.   Impulsamos actividades en las que pueden participar de forma activa tanto niñas como niños.

Hasiera Aniztasunaren trataera-Tratamiento de la diversidad